diumenge, 22 de novembre del 2015

Glaçant una branca

L' altre dia, mirant decoració de Nadal, vaig veure una branca amb llumetes i amb aspecte glaçat, moníssima, però se m ' escapava del pressupost. Així que.....vaig començar a barrinar, a buscar i finalment vaig decidir fer-ho jo mateixa.

Per sort vaig trobar una branca marró amb leds incorporats i l' he customitzada en branca glaçada.
Hi ha un tou de tutorials per la red, però jo ho he fet una mica a la meva manera...

Materials:

Branca d arbre natural o artificial
Pintura blanca en spray
Cola blanca
Barreja d purpurina blanca i platejada
Escames de sal ( hi ha qui utiliza gotes de cola calenta, dóna un aspecte més tirant a rosada)
Cotó fluix

1. Donar un toc d color blanc amb l spray. Jo ho he fet mooolt sutil.
2. Amb un pincell, donar pincellades d cola blanca allà a on vulguem posar purpurina i escames d sal.
3. Espolvorejar la purpurina i escames de sal.
4. Deixar assecar una mica
5. Per últim enganxar unes puntetes de cotó fluix.

La poinsettia no l ' he fet jo, le vaig comprar.

És pot recargar més, posant més purpurina o penjant unes pinyes...etc.

Bon dilluns

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada