divendres, 21 de novembre del 2014

A les portes dels sopars de nadal

Aiiiiixxx, pels vols d'aquestes dates sempre m'acabo complicant la vida. I per què? Doncs perque vull fer postals de nadal per tothom, perque les agendes s omplen de sopars d'amics invisibles....etc. I naturalment, sempre  que pugui, tan les postals com els amics invisbles els continuaré fent amb les meves manetes. 

Gairebé ja ho tinc tot apunt! Però......no us adelanto res encara... ; ). Un cop hagin passat tots els sopars d' amics invisibles, penjaré les fotos. Val a dir que aquest any li he donat moltes voltes a la postal de Nadal! ( puf, sempre donant-li voltes a tot mil vegades! jajajajaja) 

La veritat és que aquestes dates i el desembre també és "duret" pel meu pacient marit ( sant varó!!!), perque diu que els fogons, el forn  i el despatx a on hi tinc el meu raconet creatiu,  m abdueixen i no em deixen anar fins passat Reis,....


Seguim! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada