dijous, 20 de novembre del 2014

Petit pas

Avui, dijous 20 de novembre és el dia de fer un petit pas ( val a dir que gran per a mi). Estic asseguda al sofà amb la meva filla gran i m he dit: va Tina, avui podria ser el dia que et llencéssis...." i aquí estic, redactant les meves primeres línees del meu novell blog. 

Primer de tot em presentaré ( sempre és bo conèixer alguna cosa de l interlocutor....). Em dic Cristina ( també coneguda com Tina). Sóc la típica i tòpica mare de família, treballadora, que li agradaría que el dia tingués més hores ( però que al mateix temps no veu el moment de ficar-se al llit), que arriba a tot arreu treient la llengua a fora i mig descamisada perque abans s' ha preocupat de que  els nens surtin de casa ben pentinats i endreçats.....Que en prou feina pot dedicar-se un "bon dia com estàs" davant del mirall. 

Doncs bé, aquesta sóc jo. 

Darrera del tràfac diari, del no parar.....etc. , dins meu s hi amaga una petita ànima creativa, una ànima creativa que tenia adormida i que la meva estimadíssima companya de feina em va despertar fa un temps introduïnt-me a l scrapbook. Després de molts projectes fallits o realitzats amb més o menys gràcia, poc a poc he anat formant un estil. Tots son projectes que he fet o faig per les meves amistats, o per fer un detall a un ésser estimat o perque m han encarregat alguna cosa per regalar....i sabeu què? Que m agrada, disfruto i hi poso la meva millor intenció. 


Poc a poc (segons el què em permeti el temps disponible) aniré penjant creacions...Espero que us agradin i sobretot, qualsevol comentari o crítica serà benvinguda. 



Gràcies! 

2 comentaris:

  1. quin blog mes maco!!! felicitats x la iniciativa!!! petons!!!

    ResponElimina
  2. Quines coses mes maques!!! Enhorabona i gràcies per compartir-les!!! Ptons!!!

    ResponElimina