dimarts, 13 de gener del 2015

Cap a l 'escola : Il.lustració infantil

Des de que tinc fills que tinc "problemes" per trobar contes amb il.lustracions boniques o dolces. Recordo amb molta tendresa uns contes que em vam portar els reis de l'Orient, eren 3 contes del gran il.lustrador Ernest Nister ( il.lustracions d'època i vintage, però realment exquisites) i que avui en dia els té la meva filla Maria guardats com un tresor. Podriem enumerar també la mítica Beatrix Potter i de més moderns la Roser Capdevila. Però no se, em costa molt trobar contes que tinguis dibuixos macos, potser sóc jo que no se buscar prou....

Us deixo un dibuix que he fet i que crec que és ideal per emmarcar i penjar a l' habitació dels nens. Està dibuixat en llapis i amb alguns detalls en aquarel.la.





1 comentari:

  1. Maco, molt maco...!!! Em diu "l'ocellet" que està molt ben trobada la conbinació...:)

    ResponElimina