divendres, 9 de gener del 2015

Practicant, practicant.....

I és ben cert, a la vida res és gratuït ( a no ser que nèixis amb un do, cosa que no hi crec massa). Pots tenir facilitat per fer certes coses però, sempre s'ha de practicar per intentar millorar i fer un pas endavant.
 I això és el què us passo: petits estudis que faig per poder practicar i millorar. Per sort, tinc un gran professor que sempre em dóna la seva opinió i la valoro molt perque de pintar i dibuixar en sap un pou ( el meu pare).

Que tingueu un feliç i relaxant cap de setmana.




1 comentari:

  1. Em diuen "per aquí" que l'alumna ha superat al mestre i que sen sent molt orgullós i promet practicar més per posar-se a la teva alçada perquè, com dius tu, s'ha de practicar molt per aconseguir que les coses surtin...

    Per supossat estic totalment d'acord amb l'opinió del teu pare ;)!

    ResponElimina