dilluns, 8 de desembre del 2014

Agafant els pinzells

Mare meva feia molts temps que no agafa un pinzell....!!!!! El llapis el vaig tornar a agafar fa cosa d un any, però també feia molt de temps que no l agafava i la veritat és que a mesura que van passant els anys la "por" a tornar a pintar va in crescendo.
El mateix passa amb les sabatilles de punta. Encara guardo les últimes que vaig fer servir, però allà estant......., esperant......jajajajajajjaja. És la típica prova de que els anys passen i el cos ja no és el mateix.

Retornant als pinzells: aquest cap de setmana m' he decantat per fer un àlbum pintat amb aquarel.les. Per començar a escalfar el toc només he fet algun detallet o alguna cenefa....A veure si poc a poc em vaig animant. El camí és llarg....., ja ho se, ja.....em queda molt......

Bon dilluns festiu !














1 comentari:

  1. Molt bé!!! L'important es llançar-te de nou, sense por... Tinc al costat a "certa" persona que vol que et trasmeti la seva opinió: Li han agradat i diu que continuis per aquest cami... Mil ptons!!!

    ResponElimina