divendres, 19 de desembre del 2014

My Mug

L 'Altre dia passejant pel poble i "fent" botiguetes vaig trobar la típica tassa blanca de ceràmica i vaig pensar: "calla tu, que potser si les pintéssis amb algun detallet encara podrien quedar mones i tot" !
Així que dit i fet, en vaig comprar unes quantes i cap a casa a pintar-les.

Sincerament no se si han quedat mones ( jajajajajajja) son les primeres que pinto, però si més no, m ho vaig passar bé!

Potser algun dia m'animaré a fer-les de colors, perque val a dir que no és el mateix dibuixar o pintar en pla que damunt d una tassa....De moment: negre i platejat.

Aquí us ho deixo! Animeu-vos! Potser algun dia de vacances de nadal ho faré amb la meva filla gran.





1 comentari:

  1. Que estaves aborrida avui...jajaja??? Molt bé noia, una iniciativa molt agraida!!!

    ResponElimina