dissabte, 6 de desembre del 2014

Encàrrec

Mentre pensava com començar, estava mirant el pessebre i....: decididament  l hem de millorar! jajajajajaja, està una mica destertalat....

Bé, a lo que vamos. Ahir una companya de feina ( en realitat és la meva jefa : ) ) em va demanar que li fés un petit encàrrec. Bé, de fet crec que van ser dos però el segon no em va quedar clar: jefaaaaaaa, especifica ; P .

Em va demanar que li fes uns felicitació per una amistat seva i que ha dins del targetó hi hagués una butxaqueta per poder-li afegir una nota. La veritat és que hi ha multitut de possibilitats i tècniques i ja sabeu que com més ampli sigui el ventall, més costa decidir-te. Finalment vaig optar per una combinació que m' agrada molt: paper craft  sobre paper blanc.

Us en deixo una mostra. Bon diumenge de pont!




1 comentari: