dissabte, 6 de desembre del 2014

Per tu !!

Els qui em coneixeu ( la gran majoria) sabeu que tinc una germana que per mi és EXTRAORDINARIA, que és estimada per molta gent i que mai em canso de dir que sense ella  jo no seria ni la meitat, perque per mi és un exemple a seguir ( l' altre meitat l haig d agraïr al meu marit ; P).
I per què ho explico això? Doncs perque l altre dia em va demanar que li fés una corona de Nadal per casa seva. Me germana té molt bon gust així que......he hagut de barrinar una mica per intentar fer-li al seu gust i que combini mínimament amb la decoració de casa seva.

Cuca, desitjo que t' agradi !!!!!! Petoneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeets!!!!!! MUAK!


I ja que hi estava posada, en vaig fer un altre.


2 comentaris:

  1. Sou dues germanes "supercalifragilistiquesespialidoses" i taaaant especials x mi... Ah, per cert, perfectes les corones :) !!!

    ResponElimina
  2. Grande, Tina!!!!! les dues som un tot!!!! q
    i quina corona més super xula!!! quina il,lusió em fa!!!! petoooooons!!!

    ResponElimina