divendres, 5 de desembre del 2014

El compte enrera - Postals de Nadal

I els dies van passant.....Avui la meva filla gran, només despertar-se voldrà obrir la sisèna capceta del calendari d'advent = 19 dies i Nadal !!!!!! Casa nostra ja comença a semblar una fira envolant amb tantes llumetes. Avui no ens escaparem de la passejada per la fira de Sta Llucia i comprarem alguna figureta per anar ampliant el pessebre. Els nens disfruten però jo......encara més!!!!!!!!! M 'encanta !!!!

Per fi he acabat les postals de Nadal !!!! Tampoc és que n hagi fet una burrada, però...tenint en compte el poc temps lliure que tenim les mares.....Aquest any m'he decantat per un disseny clar i bastant monocromàtic, però crec que el resultat ha quedat prou elegant ( no se xq però em recorda al meu vestit de casament! jajajaja). Així doncs, li he donat a la maneta de la Big Shot i amb un punta fina blanc i una mica de paciència, he aconseguit dibuixar unes ponseties bastant resultones,

Aquí en teniu una mostra.

Petonets!




1 comentari:

  1. T'han quedat genials!!! I amb la feina que tens, tens un merit increible... Que ets una artista, vaja ;) Ptons!!!

    ResponElimina